Site audit, SEO-Titels en Meta-beschrijvingen
Het belangrijkste punt in mijn SEO webteksten zijn toch wel de titels en beschrijvingen die worden getoond in Zoekmachines.
De SEO titel en Meta beschrijvingen is het eerste wat je ziet in Google. Naast juist gebruik van zoekwoorden, is het noodzakelijk dat wat er staat, pakkend genoeg is voor de lezer. Je hebt maar een paar seconden om de bezoeker te overtuigen om op jouw link te klikken.
Ik houd mij aan de SEO regeltjes en optimaliseer waar nodig. De zoekwoorden die ik gebruik in de pagina’s krijg ik door mijn SEO-tools te gebruiken en te kijken naar de zoekintenties van jouw doelgroep. Ik leer jouw doelgroep nog beter kennen door gebruik te maken van Google en de informatie die jij mij geeft.
Met een site-audit komen we erachter waar er winst te behalen valt. Door eerst te kijken naar prestaties en resultaten, weet ik precies wat er nodig is om meer resultaat te behalen. Ik leg je uit wat jouw problemen zijn en hoe we die kunnen oplossen of verbeteren. Zo krijg jij op meer resultaat op langer termijn.